abow 10 etiketmi

kardeş benımkısı 50-60 kelımeden fazladır

çok teşekkurler demekkı bildiğimi yapsam yalnıs yapacakmısım

iyiki konu açmışım. . cunku şoyle dusunuyordum yanı nedir kı etiketi girerim google indexler

şeklınde ne kadar cok kelıme o kadar cok index gibi dusunuyordum bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim