abow 10 etiketmi kardeş benımkısı 50-60 kelımeden fazladır çok teşekkurler demekkı bildiğimi yapsam yalnıs yapacakmısım iyiki konu açmışım. . cunku şoyle dusunuyordum yanı nedir kı etiketi girerim google indexler şeklınde ne kadar cok kelıme o kadar cok index gibi dusunuyordum bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim