Konu
Çok etiket girmenin zararı olur mu ?
13-04-2009, 06:56:50
#3
DaBuLyU
Üyeliği durduruldu
Fazla etiket kesinlikle tavsiye etmem, 3-5 hadi neyse..
( Bi sitem vardı, dedim acaba fazla etiket girsem fazla hit gelirmi
Etiketler 3-5 taneyken 30-50 yaptım, hit yarıdan aza düştü
)
Ben elimden geldiğince az etiket girmeye özen gösteriyorum