selamlar arkadaşlar..
Bu ust playeri kullandım kullanalı problem eksik olmadı bazıları halloldu fakat son olarak giriş ve çıkışlarda sorun var.onuda hallettıgımızde bir sorun kalmayacak..
Sorun :
Siteye giriş yaptıgımda üst player çift oluyor.çıkış yapınca bir tane daha atıyor bu sefer 3 tane oluyor.Yani giriş çıkışlarda otomatık player atıyor uste.Radyo 3 farklı playerden çalıyor ve ses karışıyor bu şekilde.

bu şekilde oluyor..
çözüm olarak bunun farklı bir durumda olanı modul olarak varmış duyumlarıma göre, yani farklı sayfalarda da dınlenebılıyormus radyoyu kesmeden..araştırdım bır sonuc elde edemedım..
Siz değerli arkadaşlardan yine yardım bekliyorum..
saygılarımla...
Merhaba hocam , bu sorun bug sorunu sürekli aynı şeyi yapıyor gösteriyor sistem dosyalarını ftp den tekrar atarsın belki olabilir diğer birşey radio modul diye aratırsan google de belki karşına bazı web siteleri çıkabilir kolay gelsin..