ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam benden aldığınız hostu kullanmıyor musunuz?
Bir ortakla açacaktım orayı, onu bekliyorum . 1 hafta daha bekletirse , haber veririm sana