anonim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bilmiyorum bu kullanıcı adı önceden sikayetlerime eklenmiş *********** olarak 3 degerli arkadasımızda eksi trader vermiş script war.z domain ucretsiz gibi bişey script i bende kullanıyorum aynısını ilahi sitesinde ne script para eder ne domain nede sen bu eksilerle 350 dolara bişey satabilirsin 50 lira desen herkez suphe duyar satacak birini yine zor bulurdun sana söyleyim
aqa ucretsiz diyorsun daha ne diyim .com .net;deki ozellikler bundada var ve bin tane com'dan .net'den guzel user getiriyor onemli olan siteye gelen user diyilmi ? siteyi incele bi boyle domanlar kolay kolay olmaz.

arti scripite laf yok shu an piyasada bu gibi scripitlerin cogunda calmiyor ama bunda ilk gundeki gibi caliyor scripime laf yok werz merz