Arkadasim ben doman;i satiyorum scripit icinde istiyen alir istiyen silir scripiti
rep;e geldikdeyse kullanici Firat Sevdaruzgari.net sahibinindir ben kullanici almak istedim alamadim ve kendisinden uyeligini konu acmak icin aldim
hocam bilmiyorum bu kullanıcı adı önceden sikayetlerime eklenmiş *********** olarak 3 degerli arkadasımızda eksi trader vermiş script war.z domain ucretsiz gibi bişey script i bende kullanıyorum aynısını ilahi sitesinde ne script para eder ne domain nede sen bu eksilerle 350 dolara bişey satabilirsin 50 lira desen herkez suphe duyar satacak birini yine zor bulurdun sana söyleyim