Etik kuraldan bahsediyorsunuz ama sizinle münasebetimiz sonuçlanmadan bu konu altına böyle bir yazı yazmanız ne kadar etik sizce ?
Rapid hesabınızı mail adresinize yolladım ödemenizin cevabını bekliyorum normalde böyle bir satış yapmıyorum diğer rapid satan arkadaşlarda benim yaptığım şekilde genelde yapıyor itrader konusuna gelince 4 kişiye 5 hesap sattım 3 4 kişide hafta içine kaldı hiçbiriyle sorun yaşamadım yazdıkları mesajlarda bunun göstergesidir o yazım hiç alışveriş yapmadığım dönemde yazıldı şuan alışveriş yapmaya başladım ve devam ediyorum.
ben münasebetimiz sonuçlandı gibi düşünmüştüm cevap gelmeyince.
Arkadaştan 1 adet rapid account alınmıştır. Hızlı ve sorunsuz.
Konu:
https://www.r10.net/account-lisans-sa...li-sayida.html