Arkadaşlar biliyorum mesaj sayım az itraderım düşük istanbul/4.Leventte oturuyorum yakınlarda olan varsa yüzyüzede satış yapabilirim eğer güvenmeyenler varsa
Etik kural: itraderi düşük olan önce öder. Aranızda anlaşırsanız o ayrı. Sen bize güvenmezsen bizden sana güvenmemizi beklemen ne kadar doğru? 2.000 küsür mesajım 17 itradem var önce para istiyorsunuz.
Canın sağolsun başkasından alırız.