Hocam ben vereceğim sırada sen verdin, yazsaydın bari de uğraşmasaydım. sağlık olsun.
Yorumlar kısmını Türkçe'ye uyarlayıp çevirirsen birde tarihleri d F Y şeklinde yaparsan daha güzel olur
Hızlı Oldum Kardeşim

Senin Yapcagını nerden bilebilirdimki Yorumlar Kısmını Yapamadım daha Yeni Oldugum İçin..