adsense'e başvurdum. blog'um kişisel bir blog ve gayet güzel google indekslemeleri ve ortalama sayılarda ziyaretçi sayım var..
ancak; 2,5 haftadır adsense'e yaptığım başvuruyla ilgili bir geri dönüş yok. bu ortalama süre uzar mı?
birde; başka reklam firmalarından reklamlar var. adtech vs.. bunlar adsense değerlendirmelerinde bana zarar yaratır mı?