Hocam ben vereceğim sırada sen verdin, yazsaydın bari de uğraşmasaydım. sağlık olsun.

Yorumlar kısmını Türkçe'ye uyarlayıp çevirirsen birde tarihleri d F Y şeklinde yaparsan daha güzel olur