frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence giriyorsun arkadaşım
Neden gereksiz post kasıyorsun hocam? Nerden biliyorsun sandboxa girdiğiniz?

+

Hocam msn'de görüşüyorduk.Neden çevrimdışı oldunuz?