heLLWeapOn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evo derim başka bişey demem

bende +rep derim başka birşey demem valla evo al 2008 yada 2007 daha ucuzada bulabilirsin ama sıfır alıcam dersen yine evo al evoyu değişme hiç birşeye o kadar paran varsa hayatı yaşa