Abi o kadar para olunca insan ne alcağını şaşırıyormuş valla 2 saattir araba arıyorum gelmiyor aklıma

ben olsam Audi Q7 alırdım. Audi'ye karsı acayip bir ilgim var ama ben alırsam Q7 değil R8 modelini alırdım