Hocam, kesinlikle BMW öeririm, Audi'de onun sürüş keyfini bulamazsın (sürekli kullanmış değilim, ama 2sini de kullandım..)

Bir de, o değil de 60.000 Eur nereden buldun hocam yöntemleri öğret de biz de alalım bir BMW :P

Ne alırsan al, hayırlı olsun, servis görmesin inşallah