Hocam, kesinlikle BMW öeririm, Audi'de onun sürüş keyfini bulamazsın

(sürekli kullanmış değilim, ama 2sini de kullandım..)
Bir de, o değil de 60.000 Eur nereden buldun hocam yöntemleri öğret de biz de alalım bir BMW :P
Ne alırsan al, hayırlı olsun, servis görmesin inşallah