sXewaLL3D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Linkler gayet temiz ve başarılı.
özür dilerim, benim bilgisayarım ahmaklığı işte. ie 1 kullanıyorum acaba ondan mı kaynaklanıyor

yoksa .zip uzantılara karşı bi' alerjisi mi var bilemiyorum ki