Kesinlikle haklısın yorumunda. Adsense çok reklam gösterip çok tıklama alana değil az reklam gösterip çok tıklanana para veriyor. Ben kendi adıma mümkün olduğunca reklamlarımı göstermiyorum ziyaretçime sadece tıklanmasını istediğim vurucu noktalarda reklam çıkartıryorum. Az gösterim yüksek tıklama yüksek Sayfa eBGBM yakalamaya özen gösteriyorum. Rekabetçi filtre kulanmıyorum ve google amcada saolsun nerede ise hiç çöp reklam çıkarıyor karşıma. Adsense hesabım var 20 tanede sitem var deyip 20 sitedede adsense kullanmak sadece geliri düşürür.