Arkadaşlar merhaba
Zoom X4 Adsl modemim var, yaklaşık 3 senedir kullanıyorum ve cok memnunum, yalnız bu son günlerde kendini devamlı olarak resetliyor.

Modemim bilgisayarıma usb ile bağlı, bilgisayarımın ethernet portu yok.
ADSL modemimin L_A_N girişine de AIRTIES Switch bağlı,
AirTies switchede DREAMBOX uydu cihazım bağlı.

Bu şekilde bağlantılar oldugu zaman modemim resetleniyor, Ama bazende uzun bir süre hiç resetlenmiyor, Şu anda Modemden L_A_N kablosunu sökerek tekrar beklemedeyim.

Hatta 1 adet splitter var ve bu telefon hattına bağlı 2 adet telsiz telefon bağlı birbirine paralel olarak.

Şimdi sorun nerede olabilir?
1- Modem
2- Switch (3 ay olmadı alınalı)
3- Dreambox uydu alıcısı (3 ay olmadı alınalı)
4- Splitter
5- Telefon Hatları

bu kadar çok seçenek varken sizlerinde görüşlerini almak istedim.

İlgi ve alanıza şimdiden teşekkür ediyorum arkadaşlar.
Saygılarımla