birkaç gün önce webabi hosting şirketi(!) ile ilgili şikayet konusu açmıştım ama her ne hikmetse konu silinmiş. Rahatsız olan birileri oldu demekki. Israrla yeniden açıyorum . Webabi kesilen sunucu bağlantıları, 10 dakikada açılan siteler ile ilgili cevap bekliyorum kimse bana falan filan abi iyi adamdır demesin. Kişilik olarak konuşmuyorum hosting altyapısı ve verilen hizmet adına açıyorum bu konuyu. DSL altyapısıyla hostingçilik oynayıp açılmayan sitelerim yüzünden bilgisayar başında saç baş yoldurtmayın yazıktır yaa.