WebTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlla sahibi mi olmak gerekiyor? 4-5 kişi yazmış virüs var diye.Arkadaş hala resim yükleyinde bakim diyor.
Madem 4-5 kişi demiş,post kasmak için yer aramayın.Herkes sizin kadar bilgili olmak zorunda değil.