janizary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mümkünse ftp yi boşaltın ve kafeden gidip yedekleriniz varsa (tabi temizse) atın.ftp yi açtığınız anda bulaşıyor pc ye.
teşekkürler janizary...
kodların tamamını kaldırmaya çalışıyorum...