Üslubunuza dikkat edin. Ben size "saçma sapan konuşuyorsunuz" demedim. Böyle ağır bir ifade kullanmadım, kullanmam da. Hele hele son cümleniz akıllara ziyan, ayıp...
Söylemek istediğimi tekrar, kısa ve öz olarak yazıyorum, umarım bu sefer anlaşılır: "Klavyehosting'e ulaşmak için geçerli olan bütün yolları denemişsiniz ve ulaşamamışsınız. Buraya başlık açmanız birşeyi değiştirmez. Müsait/Ulaşılabilir oldukları zaman zaten sizin ulaşma çabalarınıza yanıt vereceklerdir."