Sabit telefonlarını ve cep telefonlarını aramanıza rağmen ulaşamamışsınız. Ticket açmışsınız, ona da yanıt gelmemiş. Demek ki ortada bir problem var, iletişim kuramayacak durumdalar. Bu durumda beklemekten başka çareniz yok. Böyle bir durumda konu açmak çözüm değil, konu açtığınız için birşey de değişmeyecek. KlavyeHosting öyle müşterilerini mağdur eden, ilgisiz firmalardan birisi değil. İşini en iyi yapanlardan bir firma, Kaan Bey de elinden gelenin en iyisini yapan birisidir. O sebeple, bu tarzda konular açıp ağız tadını bozmak yerine biraz sabredip beklemenizi tavsiye ediyorum.