Konu
Galatasaray - Fenerbahçe ( Ödüllü Yarışma )
10-04-2009, 14:57:40
#11
uLaindeR
BEnde Katıldım.. Guzel Dusunmussun tuttum bunu.. Kolay gelsin.. Senın su yaratıcılıgına bayılıyorum Osman..
10 numara adamsın.