Konu
webabi'den şikayetçiyim
10-04-2009, 11:50:18
#8
KeNaN35
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
allah hepinizden razı olsun arkadaşlar ayın 8 sinde yeni reseller alıp başka yere taşıdım 9 unda kalan ücretimi ödediler ayrıldım allah hiç bir arkadaşımı bu duruma düşürmesin inş