Konu
Alexa'm Tepetaklak indi
10-04-2009, 11:03:01
#3
g3z3g3n
Benim sitem yeni olduğu için şuan çok şükür böyle sorunlarım yok hala 1.000.000 üzeriyim. senin adına üzüldüm hocam inşALLAH en yakın zamanda hak ettiğiniz yere geri dönersiniz.