Kenan kardeş halini iyi anlıyorum. Ben de 2 seneye yakın katlandım. Çok tavsiye etmişlerdi reseller satın almıştım. Ticket atarsın mesai saatleriyse yarım günde cevap alabilirsin şanslıysan, hafta sonuysa p.tesiyi beklersin. Ehl-i keyf memur gibi firma, hafta sonu Allaha emanetsin, ne telefona bakan olur ne ticketlarına. Sistem seni banlar, kendi sitene giremediğin gibi cpanel, ftp bağlantısı da sağlayamazsın. Zaten ticketlara cevaplar standarttır. Güncelleme yapılmıştır ya da suçlu sensindir. Ya sitenin lisansını kontrol et denir, ya içeriğinde bilmem ne var, yasak içerik barındırma denir, ya da ben bağlanıyorum internet bağlantını kontrol et denir. İlginç başka konuda ben koca firmada bir kişiden başka kimseye ulaşamadım hiç bi zaman, acaba tek kişilik ordu mu dedim çok kere. Hatta senin ticketlarda farklı bir isim görünce gelişme var diyecektim ki aynı konulardan dert yanmışsın. Valla ben bir aylık ödenmiş ücretimi de bırakarak başka hostla anlaştım, en azından karşımda muhatap bulabiliyorum şimdi.