ayqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anlam veremiyorum kesinlikle yanlış anlaşılmasın.. sana özel bir durum degil bu anlam verememem. sabah satışa çıkan bir uzantıyı kaydedip min. %500 fazlasına satmak (ya da satmaya çalışmak) bence akıl işi degil.. piyasayı kısırlaştırıyor resmen. ve karaborsacılığa döndürüyor. tekrar söylüyorum bu mesajımı kişiselleştirmeyiniz.. Hayırlı satışlar..
domain alıp satmak bir ticarettir. Türkiye'de bu pazar küçük olduğundan senin böyle karşılaman doğaldır