anlam veremiyorum kesinlikle yanlış anlaşılmasın.. sana özel bir durum degil bu anlam verememem. sabah satışa çıkan bir uzantıyı kaydedip min. %500 fazlasına satmak (ya da satmaya çalışmak) bence akıl işi degil.. piyasayı kısırlaştırıyor resmen. ve karaborsacılığa döndürüyor. tekrar söylüyorum bu mesajımı kişiselleştirmeyiniz.. Hayırlı satışlar..