Ağzından çıkanı kulağın duysun düzgün konuş, gönderdiğin domain jenerik falan değil. Merak uyandırıp insanları kandırmaya utanmıyormusun sen. Eğer gerçekten jenerik ise burada ver de görelim. millet o zaman görsün jenerikmi değilmi. Eğer hala saldırmaya devam edersen ben yazacağım buraya bana özel mesaj ile gönderdiğin domaini
halep oraysa arşın burda saldırmıyorum ben saldırsam başka türlü olurdu 1.Bence cevap hakkı doğurma bana daha üslübuna dikkat et bende uslubumu bozmak istemiyorum.Domaini konuya yazıcam.daha bu konuya yazma işine bak.