arkadaslar reklam yerleşimi ve tonlar hakkında yorumlarınızı alabilirmiyim?
Programlardada Bi düzenleme yaptım reklam yerleşimleri üzerine fikirlerinizi esirgemezseniz sevinirim teşekkürler

http://www.durmaindir.net