R3PL4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ekldim ama bu gun ekledim.Bu bir sorun olurmu?Bir de Bloggerdan ekledigimden kayit olarak yazdim.Bu bir sorun teskil edermi?
Blogspot uzantılı sitede bende öyle yaptım ama bir de o yazıya link verdim.Kalıcı olmasını sağlamak için.Şurada "Suyumuzu nasıl tüketiyoruz" banner'ın altına link olarak ekledim.
Bu arada sayfanda ilgi alanından çok , normal reklamlar çıkıyor gibi.Sitene bir arkadaş daha baksın istersen ...