Yaa gizlilik ilkesi diye bişe koymaya gerek varmı ...post atan arkadasların sitelerine bakıyorum herhangi birşey ekleyen göremedim illa eklicekmiyiz eklemessek ne olur vs biri bu konuya acıklık getirirse benim gibi bu konuda meraklı kişiler bilgi sahibi olur..