****** der ki ;
19-) Mesajların tamamını bold, alt çizgili, italic yazmak yasaktır. Bu kurala uymayan kullanıcılar, minimum 3 gün olmak üzere, forumdan uzaklaştırılacaktır.
36-)Forumda bir kullanıcının aynı konu altında gereksiz yere post kasması , ard arda 2 den fazla mesaj yazması yasaktır.Bunun yanında kullanıcılar açtıkları konulara belirli gün aralıklarıyla kimse mesaj yazmadığı halde konu günceldir türünde sürekli gereksiz flood yapmalarıda bu kural kapsamındadır.Ve bu kural dahilinde kurala uymayan kullanıcılar 3 gün süreyle forumdan uzaklaştırılacaktır.