Grgonat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun paşam
allah razı olsun dostum ama birde yaz gibi su üstüne çıkıyorlar ya ona üzülüyorum adamlar iki tane tek benim ticketimi gösteriyor herkezde bunu yiyip baskıya başlıyor onlara üzülüyorum