arkadaşlar ben webabiden 2 yıl önce host aldım hostumun mail için dns lerini bir türlü hotmail dns lerine yönlendiremedim ve ticket açtım onlarda ftp den bişey silmişimdir o yüzden olmuyordur dediler bende hostumun süresi daha 3 ay kalmışken boşverdim webabi den 12 ci ayda reseller aldım aman allahım aldığıma bin pişman oldum her 2 haftada bir kapanıyor kapanmasa aydan aya %100 kapanıyor ticket atıyorum neden diyorum güncelleme deniyor ikide bir mysql hatası veriyor sunucu neden diyorum apache güncelleme deniyor ayrıca her bu olaylardan sonra server beni banlıyor ki ne siteye girdiğimden nede ftp ile cpanele banlanma korkusundan kendi panel ve ftp me giremiyorum iki gündür ticket te bile cevap alamadım bence webabi dediklerinde iki kere düşünün reseller leri beş para etmez...