AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler.serverleri gerçekten çok kaliteli csoyuncu'nun.sanırım 2 ay kullanmıştık.isim oyunsen'ken.kasma vs. olmuyor tavsiye ederim
güzel yorumunuz için teşekkürler cs-oyuncu.net ten sonra bi süre oyunsen domaininde durmuştuk sonra yuvamıza geri döndük inş hayırlısı olur. Tekrardan teşekkürler