Neyse sizinle tartışmaya girmeyeceğim.
Hepimizin siteleri var hepimiz bu işi yapıyoruz değilmi?Bence en iyisi birbirimizi saygıyla cevaplamak ve birbirimize güzel şeyler vermek hepimiz bu işten ekmek yiyoruz..
Bu arada haber kelimesine odaklandım
Arkadaşım sen iyimisin ?
Ne tartışması ? Ben kimseyle tartışma yapmaya hevesli değilim.
Umarım istediğin bütün kelimelerde ilk sırada yer alırsın.
Benim hakkımda kim ne düşünüyorsa ,Allah ona 2 mislini versin.