benim dikkatimi çeken konu kendim kodladığım sistemler daha güzel yerlere geliyor. temalar web 2.0 kullanıyorum aspx kodları gömüyom template içine.birazcık metaları düzeltiyom description falan.sonra google da gelmişim yukarlara.ama şu seo olayını bi çözemedim tam