Sevgili günlüğüm.
TV8'de Criminal Minds'i izledim. Kanal A'da Otoban Polisi dün yoktu. Bakalım bu gün varmı? 2 tane üst üste yayınlıyorlardı. İkincide komple karakterleri değiştirmişler. Hiç sarmadı. Star'da Yabancı Gelin Gece'de yok artık. İzleyecek birşey kalmadı. Kadın programlarıda çıkmıyor artık. Bi izdivaç var. Onun dışında birşey yok. İşin saçma kısmı kanallarda hiç birşeyde yok. Film de yok. Masrafsız diye sabahlara kadar ya futbol tartışıyorlar, ya bir olayı tartışıyorlar, ya da yarışmalar var. ( Child )