endman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam öncelikle paylaşımın için teşekkürler, bu verdiğin kodları sidebarda nereye yerleştircez ve özel alan ayarlarından da bahseder misin?
iyi çalışmalar...
ben bi şey paylaşmadım.

ie6 için kendimce bi düzeltme yaptım. ie 7 kurulu olmadığı için bi şey diyemeyeceğim.

tema dosyasını bu linkten indirebilirsiniz.