Sevgili günlük;
Bu aralar çok banlanıyorum, en son 11 günün 10 günü banlıydım. Banlıyken forumda gezip, salaklara bişey yazamamak çok canımı sıkıyo. Ban açılıncada salaklara cevap yazınca sinirim bozuluyo ama yine banlanıyorum.
Bu durum için bi' çözümleme yapamadım. Sen ne dersin.