kacar82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e yani orasıda öyle
Yukarıdaki arkadaşı bilgilendiyeim demiştim...
neyse inşallah düşündükleriniz sizi başarıya götürür.
Teşekkür ederim yorumunuz için. Girsem mi , girmesem mi ikilemi içindeyim şuan.