cellman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet dediğim gibi geçen sene şubatta açtık siteyi..yani açtığımızda 4.sezon başlamak üzereydi..bu yüzden ilk 3 sezonu diğer sitelerden kopyala yapıştır yaptık yalan değil..ama sonraki yazıların büyük bir çoğunluğu bizim yazılarımızdır..zaten konuda da okuduğun gibi tamamı özgün yazıdır gibi bir iddiam yok çünkü değil..ama onun dışında uğraştık gerçekten isteyen inanır istemeyen inanmaz..bu arada belirteyim hit biraz daha düştü ilgilenemediğimiz için..1,5k civarı şu anda hit..perşembe 3k cuma cumartesi günleri de 2-2,5k civarı..
@anonim
maggie grace güzeldir ben de severim ama erken ayrıldı diziden
teşekkürler yorumun için..
rica ederim o ayrıldı benim için lost bitti zaten