Arkadaşlar bu mesajı yazarken bile şaşkınlık içerisindeyim.Google Adsense başvurum 1 saate onaylandı.Çarşamba günü bir domain aldım ve domainimi blogger'a yönlendirdim.Ve 8 tane özgün haber yerleştirdim.Bu gün saat 1-de başvuru yaptım.Aslında öylesine başvurmuştum.Maili kontrol ederken bir de baktım Adsense hesabınız onaylanmış yazıyor.Mutluluktan deliye döndüm.Ama hala tıklama yok

.Anlıyıcanız henüz bir şey alamadım.