Selam Alem. Verdiğin bilgiler için teşekkürler. Gerçekten çok önemli.
Yalnız
Maddesi üzerine biraz konuşalım.
Ben bir çok yerde reklamları içeriğin üstüne koyun tavsiyesini gördüm. Bu çelişki neyden kaynaklanıyor? Hangisi doğrudur?
yada hangisi ne zaman daha doğrudur?
Senin gördüğün sanırım üst taraflara koyunca kaliteli reklam çıkıyor felan deniliyordu, burda tıklama oranından bahsetmiş ve bana göre haklı, şöyle piyasaya bakarsak sağda reklam var 468x60 ebatlarında ziyaretçiler reklamı otomatikman anlıyor ve ilgilenmiyor direk sitede ne arıyorsa onunla meşgul oluyor.