Konu
Elinda Sağlam Calisan Toplu Mail Gonderme programi Olan Varmi?
06-04-2009, 16:04:44
#4
ByMaDaK
deChiffre adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ekte verdim bitane..
eskiden kullandığım.. güzeldir..
Wârez değil mi ??
Bende Çok aradım ama Çalışanı hiç bulamadım
Bulduklarımın hepsi SPAM oalrak gönderdi