Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten indirmeye çalıştığında xml olarak indiriyor mu?
xml olarak inmiyordu

diğer arkadaş saolsun kullanmayı öğretti çok tşkr ederim
++ rep verdim...