winnt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ie 6 screen ekledim sizlere özel
yani veya ihtiyaç olacak sidebarda.
hocam öncelikle paylaşımın için teşekkürler, bu verdiğin kodları sidebarda nereye yerleştircez ve özel alan ayarlarından da bahseder misin?
iyi çalışmalar...