pek fazla güzel haber diyemicem çok üzücü görüntüler tabiki bunlar
bizlerden daha çok baştaki insanların bunları düşünmesi gerekli olduğunu düşünüyorum
tabiki duyabilene gerçi onlar nasıl nereyi duyacaklarını çok çok iyi biliyorlarya
neyse umarım bu görüntüler bu ülkede minumum seviyede azalır hatta yaşanmaz